piątek, 12 lipca 2013

Powrót w dobrym stylu.

Choroba w końcu sobie poszła, a wraz z jej odejściem powróciła para do pracy. Spodziewałam się, że kiedy wrócę do pisania blog będzie zaniedbany i pod ostatnim postem nic nie znajdę. Na szczęście był tu jakiś ruch i nawet pojawiło się dwóch nowych obserwatorów za co bardzo dziękuję.
Teraz tylko nadrobię i odwdzięczę się wszystkim odwiedzającym.

Dzisiaj luźny temat - dotyczy nowej kolekcji znanej marki H&M.
Na ten sezon zaproponowano nam czerń. Kolor którego zwykle unikamy w upalne dni.
Dzięki bogu ich kolekcja jest dobrze przemyślana, dlatego w większości ubrania są wykonane z szyfonu - lekkiego, zwiewnego i cienkiego materiału (zwykle utkanego z jedwabnych nici).
W najgorętsze lato ta najdelikatniejsza tkanina nie powinna być dla was utrapieniem, jest przyjemna w dotyku. Zachęcam do obejrzenia tej kolekcji.

Jeśli obejrzycie kolekcję proszę o opinie w komentarzach.
Pozdrawiam. ;)

5 komentarzy:

  1. ja zwykle nie chodze w czarnych ubraniach w letnie dni, ale trzeba przyznać że te ubrania są śliczne i może nawet na coś się skuszę ^^

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. niektore ciuszki maja fajne :)
    oserwujemy? ja juz

    OdpowiedzUsuń
  3. ja latem nie lubie chodzic w ciemnych ciuchach wole jasne , jaskrawe ;)
    dziekuje za odwiedziny i za komentarz :*
    + obserwuje :)
    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre ciuszki są fajne, ale ja na lato wole żywsze kolory :)
    http://anetabluesmiley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja bardzo mi się podoba mimo, że wolę jaśniejsze kolorki ;3

    Obserwuję i liczę na to samo. :)

    http://karolinakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pisania kolejnych postów.
Proszę też o obserwację bloga, która umożliwi Ci na bieżąco oglądać moje notki. ;)
Oczywiście komentarz i obserwacja zostaną wynagrodzone tym samym.
Bardzo dziękuję. <33